Gwarantujemy te same usługi, na tych samych (lub nawet korzystniejszych!) warunkach, jak w przypadku ich zakupu bezpośrednio w IBM. Dodatkowo zapewniamy stałą pomoc oraz atrakcyjne rabaty i cykliczne promocje.
Oferujemy:
Oferujemy 2 typy umów Hardware i Software Maintenance:
- IBM Service Suite – to umowy serwisowe gwarantujące bezpłatną, profesjonalną naprawę sprzętu IBM (Hardware Maintenance – HWMA) przez serwis IBM Polska. W zależności od potrzeb, wybierać możesz spośród różnych opcji czasu reakcji serwisu na zgłoszony problem oraz terminu naprawy urządzeń. Umowa może obejmować Software Maintenance (SWMA), czyli subskrypcję oprogramowania systemowego, pozwalającą na uzyskanie nowych wersji oprogramowania, a także wsparcie telefoniczne w przypadku defektów oprogramowania lub konsultacje w bieżącej administracji systemami.
- IBM ServicePac – to umowy dostępne dla wybranych urządzeń (serwery x, blade, storage, kioski multimedialne). Obejmują one niewielki, ale optymalnie dobrany zakres usług serwisowych. Dzięki atrakcyjnej cenie i uproszczonym formalnościom, są często wybierane przez Klientów. W ramach umowy można zakupić pakiet wsparcia software’owego dla Windows, Linux lub VMWare.
Jeśli jesteś zainteresowany innymi typami usług, np. Enhanced Technical Support – Comfort Line (ETS) czy Essentials & Virtualised Essentials ServicePac albo subskrypcjami oprogramowania (IBM WebSphere Application Server, IBM WebSphere MQ, IBM Lotus, IBM Tivoli), również Ci pomożemy.
Oferujemy subskrypcje oprogramowania także naszych pozostałych Partnerów: RocketSoftware (iCluster), VMWare i Veeam, TeamViewer.
Wybierz tę usługę, jeśli:
- kończy Ci się gwarancja/umowa HWMA na serwer IBM lub urządzenie innej firmy;
- kończy Ci się subskrypcja oprogramowania systemowego SWMA;
- chcesz przedłużyć subskrypcję lub rozszerzyć jej zakres